Nedělní odpoledne

...






Příjemný týden
přeje 
Mokopa


Komentáře

  1. Filetové háčkování mám moc ráda a korunka jako květináč je nádherná! Pozdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, sice to není pravé filetové háčkování , ale taky tenhle styl mám ráda, takže už mám záclonky mnoho deček atd... posílám velké pozdravy za kopec ♥ Mokopa

      Vymazat
  2. Úžasná nedělní starobylá atmosféra a moc se mi líbí háčkovaná dečka, je jako z truhly po babičce.
    Krásné květnové dny !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuju. Dům je opravdu starý, má metrové zdi a tak hluk zvenku uvnitř není tolik slyšet...klid a ticho. Často se mi stává, že se propadám v čase ;o) Moc zdravím ♥ Mokopa

      Vymazat
  3. Mokopko,
    jé tady bych se také ráda propadala časem :-)
    Krásné dny v tomto domě!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky